Ім'я: | |
Телефон: | |
Повідомлення: |
Номер карти |
Вирішили обміняти чи повернути товар?
Для оформлення повернення товару необхідно виконати такі пункти:
1. Товар, який Ви повертаєте, не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд.
2. Цілісність упаковки (без пошкоджень).
3. Наявність чека.
4. Товар повинен бути наданий на повернення не пізніше, ніж 14 днів з моменту покупки.
Якщо хоч один із пунктів порушено, то ми залишаємо за собою право відмовити у процедурі обміну/повернення товару згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Відправка товару для повернення/обміну по Києву та Україні
Якщо Ви вирішили повернути (обміняти) товар неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправки (виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»). Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), сплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилання власним коштом.
Важливо: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою (накладною платою) . Тому під час оформлення відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не зазначайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.
Що робити, якщо Ви отримали товар неналежної якості
1. Надішліть нам товар неналежної якості (оплачує покупець). Адресу відправки погодьте з менеджером магазину.
2. Майстер сервісного центру дає висновок щодо результатів огляду отриманого товару.
3. Якщо товар має виробничий брак, ми виконаємо заміну товару або повернемо гроші. Витрати, пов'язані з оплатою відправки товару для обміну, бере на себе магазин.
4. Якщо брак – це наслідок неправильної експлуатації товару покупцем, фахівці сервісного центру здійснюють ремонт виробу. У такому разі витрати, пов'язані з ремонтом та відправкою товару, оплачує клієнт.
Компенсація коштів у разі повернення
Процедура складається з наступних етапів:
1. Ви надсилаєте нам товар, який Ви хочете повернути.
2. Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.
3. Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку. Або тим способом, що і було здійснено оплату.