Ім'я: | |
Телефон: | |
Повідомлення: |
Номер карти |
Вирішили обміняти чи повернути товар?
Для оформлення повернення товару необхідно виконати такі пункти:
1. Товар, який Ви повертаєте, не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд.
2. Цілісність упаковки (без пошкоджень).
3. Наявність чека.
4. Товар повинен бути наданий на повернення не пізніше, ніж 14 днів з моменту покупки.
Якщо хоч один із пунктів порушено, то ми залишаємо за собою право відмовити у процедурі обміну/повернення товару згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Відправка товару для повернення/обміну по Києву та Україні
Якщо Ви вирішили повернути (обміняти) товар неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправки (виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»). Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), сплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилання власним коштом.
Важливо: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою (накладною платою) . Тому під час оформлення відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не зазначайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.
Що робити, якщо Ви отримали товар неналежної якості
1. Надішліть нам товар неналежної якості (оплачує покупець). Адресу відправки погодьте з менеджером магазину.
2. Майстер сервісного центру дає висновок щодо результатів огляду отриманого товару.
3. Якщо товар має виробничий брак, ми виконаємо заміну товару або повернемо гроші. Витрати, пов'язані з оплатою відправки товару для обміну, бере на себе магазин.
4. Якщо брак – це наслідок неправильної експлуатації товару покупцем, фахівці сервісного центру здійснюють ремонт виробу. У такому разі витрати, пов'язані з ремонтом та відправкою товару, оплачує клієнт.
Компенсація коштів у разі повернення
Процедура складається з наступних етапів:
1. Ви надсилаєте нам товар, який Ви хочете повернути.
2. Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.
3. Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку.