Ми працюємо 18-02-2025
Хочете знижку?
Підпишіться на розсилку зараз!
Надсилаючи свої дані Ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності.
Зворотний дзвінок

Обмін/Повернення

Вирішили обміняти чи повернути товар?

Для оформлення повернення товару необхідно виконати такі пункти:

1. Товар, який Ви повертаєте, не був у використанні та зберіг свій товарний вигляд.
2. Цілісність упаковки (без пошкоджень).
3. Наявність чека.
4. Товар повинен бути наданий на повернення не пізніше, ніж 14 днів з моменту покупки.

Якщо хоч один із пунктів порушено, то ми залишаємо за собою право відмовити у процедурі обміну/повернення товару згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Відправка товару для повернення/обміну по Києву та Україні

Якщо Ви вирішили повернути (обміняти) товар неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправки (виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»). Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), сплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилання власним коштом.

Важливо: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою (накладною платою) . Тому під час оформлення відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не зазначайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.

Що робити, якщо Ви отримали товар неналежної якості

1. Надішліть нам товар неналежної якості (оплачує покупець). Адресу відправки погодьте з менеджером магазину.
2. Майстер сервісного центру дає висновок щодо результатів огляду отриманого товару.
3. Якщо товар має виробничий брак, ми виконаємо заміну товару або повернемо гроші. Витрати, пов'язані з оплатою відправки товару для обміну, бере на себе магазин.
4. Якщо брак – це наслідок неправильної експлуатації товару покупцем, фахівці сервісного центру здійснюють ремонт виробу. У такому разі витрати, пов'язані з ремонтом та відправкою товару, оплачує клієнт.

Компенсація коштів у разі повернення

Процедура складається з наступних етапів:

1. Ви надсилаєте нам товар, який Ви хочете повернути.
2. Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.
3. Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку.