Ім'я: | |
Телефон: | |
Повідомлення: |
Номер карти |
Умови гарантійного обслуговування годинників
1. Термін гарантії на годинник поширюється від дня продажу виробу і варіюється залежно від марки годинника: від 1 до 3 років.
Гарантія дійсна за умови пред'явлення оригіналу товарного чека або документа, який його замінює, правильно заповненого гарантійного талона та дефектного виробу.
2. Гарантія поширюється на недоліки (несправність виробу), які виникли з вини виробника.
Заміна несправних частин і пов'язана з цим робота виконується безкоштовно.
Заміна елемента живлення здійснюється протягом ЗО діб з дня продажу.
Час перебування виробу в ремонті визначається складністю ремонту і наявністю запасних частин.
3. Гарантія не поширюється на:
- Елементи живлення (гарантія протягом ЗО діб з дня продажу);
- Ремінець, браслет, застібку, корпус годинника, скло;
- Пошкодження (зовнішні і внутрішні), викликані будь-яким механічним впливом;
- Тріщини, відколи, подряпини, деформації матеріалів і деталей тощо;
- Природне зношування частин, які мають обмежений термін служби;
- На профілактику виробу, а також на витратні матеріали;
- Вплив непередбачених обставин (пожежа, нещасний випадок, несправність електромережі тощо);
- Пошкодження виробу через потрапляння на нього рідких хімічних речовин;
- Стирання, корозія покриття, напилення (позолоти і т.д.), фарби шпону в процесі природного зношування під час експлуатації;
- Пошкодження водою при використанні годинника не за призначенням або за відсутності напису про його водонепроникність.
4. Гарантійний ремонт не здійснюється у наступних випадках:
- Порушення правил користування виробом або його використання не за призначенням;
- Мимовільне відкриття або спроба ремонту виробу не уповноваженими на те особами;
- Потрапляння рідини, пилу, комах та інших сторонніх предметів всередину виробу;
- Відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон (відсутня назва моделі,
дата продажу, підпис покупця, штамп організації торгівлі), або при пред'явленні талона сумнівного походження.
5. Гарантійний строк продовжується на час перебування виробу в ремонті.
Перелік послуг, які надаються спеціалізованим сервісним центром для наручних годинників
Гарантійне, післягарантійне і сервісне обслуговування годинників TIMEX
З питань гарантійного обслуговування наручних годинників, придбаних в магазинах, звертайтеся безпосередньо в ці магазини або в службу інформаційної підтримки в Києві +38 (044) 495-22-62 або в сервісний центр.
На всі куплені в роздрібній торгівлі або нашому інтернет магазині наручні годинники від компанії Таймекс - жіночі наручні годинники, чоловічі годинники і дитячі - поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". Всі моделі годинників TIMEX сертифіковані і мають офіційну гарантію виробника.
Термін гарантійного обслуговування годинників становить 12 місяців з дня придбання товару. До того ж, наприклад, якщо годинник зупиниться, маючи термін служби елемента живлення 6 років, в нашому сервісному центрі проведуть ревізію механізму, щоб усунути можливі причини такого прецеденту.
Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в наших магазинах, Ви можете звернутися безпосередньо в ці магазини або в службу інформаційної підтримки годинників TIMEX в Києві +38 (044) 495-22-62.
Після закінчення гарантійного періоду, а також коли товар знято з гарантії через недотримання умов експлуатації, рекомендуємо звертатися в сертифіковані сервісні центри.
Повернення або обмін товару:
Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" Ви можете повернути або обміняти куплені товари протягом 14 днів після покупки.
При цьому має бути збережений товарний вид товару, комплектація, захисні елементи (пломби і ярлики), упаковка, чеки. Повернення неможливе, якщо товар має очевидні ознаки вандальної експлуатації або пошкодження.
Якщо після початку експлуатації товару ви помітили приховані дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +38 (044) 495-22-62. Ми проведемо експертизу, на основі якої приймемо рішення про подальші дії: ремонті, обмін або повернення грошей.
Ми рекомендуємо уважно оглядати товар в момент його покупки, оскільки будь-які претензії щодо невідповідності товару замовленому (його зовнішнього вигляду, комплектації тощо) будуть актуальні тільки на момент покупки. Ваш підпис на бланку замовлення буде служити підтвердженням того, що ви не маєте до магазину претензій з цих питань.